Tässä se ny si on. Laikan oma neuleblogi. Pohja on Pohjustuksilta ja saa nyt kelvata kunnes selvittelen itselleni css:ää paremmin ja teen oman.

Koska olen avaruuskoira niin luonnollisesti olen kiertoradalla. Mutta ei mitään maata vaan lankaa! Ihanaa kaunista pehmeää karheaa pitkää värikästä lankaa!

Mitä tähän pitäisi ny kertoa. Minusta kai jotain, neulomisestani.

Kuten armas vaimoni totesi, hän on luonut hirviön. Minut, siis, kiitos vaimon käsityöharrastuksen olen itsekin intoutunut neulomaan. Mutta saan minä joskus aikaan valmistakin! Saatte kuvia todisteeksi jahka vaimo tulee kotiin!

Enemmän kuin neulominen itsessään minua viehättää neuleiden suunnitteleminen ja neuleohjeiden lukeminen. Sisäinen pieni peeloni ei salli minun pysyä juuri missään normeissa juuri koskaan, joten muutan yleensä jokaista ohjetta ainakin jotenkin kun niistä jotain teen. Modan tylsästä mustasta sliparista tuli oikein hieno kun tein viimeistelyt punaisella langalla ja kirjoin silmukoita jäljitellen punaiset lepakonsiivet selkään. <3

En osaa myöskään pysyä asiassa, joten saatte lukea täältä myös runoja! Haha! Pidän kuitenkin kirjoitusblogitukset erillään neulesellaisista niin pysyy joku tolkku tässä systeemissä.